Garantie & klachten
Garantie
Wij staan achter onze producten, maar het kan altijd gebeuren dat er iets mis gaat. In dat geval proberen we je eerst op afstand te helpen, ook om te achterhalen wat er eventueel mis is. Merk je dat je gekochte product niet naar behoren werkt? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.
Een defect product is natuurlijk erg vervelend, vaak moet je lang wachten tot je een nieuw product van de fabrikant krijgt. Wij vinden het belangrijk dat je altijd veilig toegang hebt tot je cryptocurrency's. Daarom versnellen wij dit garantieproces, indien voorradig sturen we uit eigen voorraad een nieuw product als jouw wallet kapot blijkt te zijn. Op de achtergrond handelen wij de rest af met de fabrikant. Je hebt 2 jaar garantie op bij ons gekochte producten.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar shop@btcdirect.eu. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden via het online geschillen beslechtingsplatform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform vind je hier http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.