Garantie & klachten

Garantie

Eerst kijken we natuurlijk even of we je op afstand kunnen helpen en wat er precies mis is met het product. 

Een defect product is natuurlijk erg vervelend, vaak moet je lang wachten tot je een nieuw product van de fabriek / producent krijgt. Wij proberen dit proces minder vervelend en sneller te laten verlopen, daarom sturen we (indien op voorraad) als het product defect is meteen een nieuw product naar jou uit onze voorraad. Wij handelen de rest af met de fabrikant. Je hebt 2 jaar garantie op aangeschafte producten.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar hallo@cryptomaan.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

X

Toegevoegd aan je winkelwagen